-
Concert: «Recital de piano» a càrrec de Sra. Yoko Suzuki
Concert: «Recital de piano» a càrrec de Sra. Yoko Suzuki
Sra. Yoko Suzuki, Pianista i compositora. Programa: Alícia de Larrocha (1923-2009 Centenari del seu neixament) : "Cajita de música" , "Jota", "Aplec". Yoko Suzuki : "Lágrima de luna", "Gatos jugando", "Fuente de luz" - Homenatge a Antoni Gaudí. Issac Albéniz : "Suite Española Op.47", "Granada" (Serenata), "Asturias" (Leyenda). Enrique Granados: "Allegro de concierto". Manuel de […]